Yleiset sopimusehdot
Nämä sopimusehdot koskevat Coherentia Lifestyle Oy:n (myöhemmin “palveluntarjoaja” tai “Coherentia”) palveluita ja tuotteita.
Palveluntarjoajan yhteystiedot:
Nimi: Coherentia Lifestyle Oy
Y-tunnus: 3469751-2
Osoite: Saariniemenkatu 3, 00530 Helsinki
Puhelinnumero: 045 78301055
Sähköposti: [email protected]
1. Sopimuksen kesto
Sopimus asiakkaan ja palveluntarjoajan välillä on kertaluontoinen. Kertaluontoinen sopimus syntyy, kun asiakas ostaa palveluntarjoajalta palvelun tai tuotteen. Asiakas ei ole tämän jälkeen velvollinen ostamaan muita tuotteita tai palveluita eikä sitoudu kuukausittaisiin maksuihin tai ostoihin. Sopimus päättyy, kun palvelu on suoritettu tai tuote on toimitettu.
2. Peruutus- ja siirtoehdot
Asiakas sitoutuu noudattamaan sovittuja tapaamisaikoja ja ilmoittamaan ajan mahdollisesta siirtämisestä palveluntarjoajalle mahdollisimman pian, kuitenkin 48 tuntia ennen sovittua aikaa.
Tuotteissa ja palveluissa, joissa ajankohta on asiakkaan valittavissa, aikaa ei voi peruuttaa, mutta sen voi siirtää. Aika täytyy kuitenkin käyttää kolmen (3) kuukauden sisällä ostotapahtumasta. Ajan siirtämiseksi asiakkaan on otettava yhteyttä palveluntarjoajaan sähköpostitse: [email protected] tai puhelimitse: 045 783 01055.
Tuotteissa ja palveluissa, joissa ajankohta on palveluntarjoajan määrittämä, aikaa ei ole mahdollista asiakkaan puolelta siirtää. Peruutuksista on ilmoitettava palveluntarjoajalle mahdollisimman pian. Peruutustapauksissa maksua ei valitettavasti voida hyvittää.
Sairaustapauksissa näistä ehdoista voidaan neuvotella.
3. Maksuehdot
Palveluntarjoaja käyttää maksunvälityspalveluna Stripea (Stripe Payments Europe, Ltd) ja Klarnaa. Stripe tai Klarna voivat näkyä maksua suoritettaessa ja tiliotteella maksun saajana. Asiakas sitoutuu lukemaan käyttämänsä maksunvälityspalvelun (Stripe, Klarna) käyttöehdot. Palveluntarjoaja ei vastaa sopimuksista, jotka asiakas tekee kolmansien osapuolten kanssa ostaessaan tuotteita. Esimerkiksi, jos asiakas ostaa palvelun osamaksulla, tällöin maksuvelvollisuus voi siirtyä täysin asiakkaan ja osamaksupalvelua tarjoavan yrityksen väliseksi.
4. Kaupan peruutusoikeus
Mikäli osto on tehty kuluttajansuojalain tarkoittamana koti- tai etämyyntinä, asiakkaalla on oikeus peruuttaa sopimus 14 päivän kuluessa ostotapahtumasta. Asiakas on tietoinen, että jos hän varaa ajan, joka on alle 14 päivän sisällä ostotapahtumasta, kuluttajansuojalain mukaista 14 päivän peruutusoikeutta ei enää voida soveltaa.
5. Yhteydenpito
Yhteydenpito palveluntarjoajan kanssa tapahtuu ensisijaisesti sähköpostitse: [email protected] tai Coherentian Whatsapp-sovelluksen kautta: 045 78301055, ellei toisin ole sovittu.
6. Asiakkaan vastuut
Asiakas sitoutuu antamaan palveluntarjoajalle riittävät tiedot palvelun toteuttamista varten. Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Asiakkaan tiedostaa, että omat toimenpiteet, kuten harjoitusten ja itsehoito-ohjeiden noudattaminen, vaikuttavat olennaisesti palvelun tuloksiin. Aikaansaadut tulokset ovat riippuvaisia asiakkaan omasta toiminnasta, kuten avoimuudesta. Asiakas ottaa vastuun omasta toiminnastaan ja vakuuttaa, että on psyykkisesti tarpeeksi vakaa ja fyysisesti riittävän terve aloittamaan palvelun.
Asiakas vastaa mahdollisista palveluihin liittyvistä omista muista kuluistaan, kuten matkakuluistaan.
7. Palveluntarjoajan vastuut
Palveluntarjoaja vastaa siitä, että palvelu toteutetaan sopimuksen mukaisesti. Palveluntarjoaja ei diagnosoi sairauksia eikä hoida sairauksia lääketieteellisesti.
Palveluntarjoaja sitoutuu:
- Tarjoamaan asiantuntevaa ja luottamuksellista ohjausta asiakkaan tarpeiden mukaisesti.
- Kunnioittamaan asiakkaan yksityisyyttä ja pitämään luottamukselliset tiedot salassa.
- Toimimaan ammattimaisesti ja vastuullisesti asiakkaan hyvinvoinnin edistämiseksi.
8. Tekijänoikeudet
Palveluntarjoajalla on kaikki oikeudet Coherentian aineistoihin, menetelmiin ja koulutusmateriaaleihin, eikä asiakas saa jakaa tai myydä niitä eteenpäin ilman palveluntarjoajan lupaa.
Palveluntarjoaja voi käyttää asiakkaan toimittamia toimeksiantoon liittyviä palautteita ja/tai referenssejä tulevissa toimeksiannoissaan ja markkinointimateriaaleissaan niin, ettei asiakas ole tunnistettavissa. Asiakkaan nimen käyttämisestä palautteen julkaisemisen yhteydessä sovitaan asiakkaan kanssa erikseen.
9. Suoramarkkinointi sähköpostiin
Asiakas hyväksyy suoramarkkinointisähköpostin vastaanottamisen palveluntarjoajalta, mutta voi milloin tahansa peruuttaa suostumuksensa.
10. Vastuunrajoitukset
Palveluntarjoaja ei vastaa palvelun tai tuotteen tilaukseen, toimitukseen tai toteuttamiseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Palveluntarjoaja ei vastaa verkkosivuston käytön yhteydessä mahdollisesti esiintyvistä teknisistä häiriöistä ja siitä seuraavasta puutteellisesta tilausten käsittelyssä eikä kolmansien osapuolien tarjoamien palveluiden, kuten kurssialustan, toimintahäiriöistä (kuten järjestelmien toimintahäiriöt ja viiveet maksujen siirtymisessä) eikä sopimuksista, jotka asiakas tekee kolmansien osapuolten kanssa ostaessaan tuotteita.
Palveluntarjoaja ei vastaa asiakkaan tekemien päätösten seuraamuksista tai näiden aikaansaamista tuloksista.
Asiakas osallistuu palveluun tai tuotteeseen liittyvään toimintaan omalla vastuullaan. Palveluntarjoaja ei vastaa fyysisistä, henkisistä tai emotionaalisista vahingoista, jotka voivat ilmetä palvelun aikana tai sen jälkeen. Asiakas sitoutuu noudattamaan palveluntarjoajan ohjeita omien kykyjensä ja jaksamisensa puitteissa. Palvelu ei ole lääketieteellistä tai psykologista/psykiatrista hoitoa, joten tarpeen vaatiessa asiakkaan vastuulla on huolehtia mahdollisen psykologisen tuen hankkimisesta.
11. Erimielisyydet ja sovellettava laki
Nämä yleiset sopimusehdot on laadittu, jotta erimielisyyksiä ei syntyisi. Mikäli erimielisyyksiä palveluihin tai tuotteisiin liittyen kuitenkin syntyy, pyritään ne ratkaisemaan ensisijaisesti asiakkaan ja palveluntarjoajan välisillä neuvotteluilla.
Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Palveluista tai sopimuksesta muutoin aiheutuvat erimielisyydet ratkaistaan palveluntarjoajan kotipaikan mukaisessa tuomioistuimessa, elleivät asiakas ja palveluntarjoaja pääse asiassa neuvotteluilla sovintoon.